Klachten en geschillen

Wij doen ons best om ons werk zo goed mogelijk te doen. Toch kan het zijn dat u niet tevreden bent. Bijvoorbeeld door niet nagekomen afspraken of omdat u niet tevreden bent over (een medewerker. Wij horen dit graag van u. 

Klacht melden

Heeft u een vraag over het melden van een klacht bij Woningbedrijf Velsen? Op deze pagina vindt u de meestgestelde vragen over dit onderwerp. Staat uw vraag er niet tussen? Dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier of 0255 566 566.

Veel gevraagd over Klacht melden

Wat is jullie klachtenprocedure?

Algemeen

Een klacht kunt u melden bij ons aan de balie, aan de telefoon, per e-mail, per brief of via het formulier klacht melden. Wij streven ernaar om uw klacht binnen 4 weken inhoudelijk te beantwoorden. Indien u niet tevreden bent met het antwoord of de oplossing, kunt u uw klacht voorleggen aan de Regionale Geschillencommissie of de Huurcommissie.

Ik heb een klacht over een medewerker van jullie organisatie. Waar meld ik dat?

Algemeen

Een klacht over onze dienstverlening kunt u melden via klacht melden.

Ik heb een klacht over een reparatie die niet goed is uitgevoerd. Waar meld ik dat?

Algemeen

Is een reparatie niet goed uitgevoerd? U kunt dit melden bij Woningbedrijf Velsen via het formulier reparatieverzoek indienen.

Ik heb een klacht over de schoonmaakwerkzaamheden in mijn woongebouw. Waar meld ik dat?

Algemeen

Dit kunt u melden bij de wijkbeheerder. Stuur een bericht via het contactformulier. U kunt ons ook bellen op telefoonnummer 0255 566 566.

Ik heb een klacht over groot onderhoud in mijn woning. Waar meld ik dat?

Algemeen

U kunt dit aangeven bij de projectleider of bewonersbegeleider die bij dit project betrokken is.

Hoe meld ik een klacht over de dienstverlening van Woningbedrijf Velsen?

Algemeen

U kunt hiervoor dit formulier invullen klacht melden. U kunt ook contact opnemen met uw bewonerscommissie of met de Huurdersraad