Ik heb een verhuurdersverklaring nodig, hoe vraag ik dit aan?
Algemeen
U kunt hiervoor een verzoek indienen via het contactformulier.
Door nieuwe ontwikkelingen vanuit de overheid kan dit veranderen. We houden u op de hoogte.
U huurt een woning bij ons. Informatie die u af en toe nodig kunt hebben, vindt u hier. Bijvoorbeeld de huurvoorwaarden of informatie over huurachterstand. Of als er iets in uw leven verandert. Bijvoorbeeld als u gaat samenwonen of een jaar wilt reizen. De informatie over de warmtelevering en de warmtewet (ook als u een woning van ons heeft gekocht) staat op deze pagina.
U kunt hiervoor een verzoek indienen via het contactformulier.
U moet de huur voor de eerste van de nieuwe maand betalen.
In uw huurcontract staat dat u de huur voor de eerste van de maand moet betalen.
De huur kunt u via IDEAL of een automatische incasso betalen. Of u mag de huur handmatig overmaken ten name van Woningbedrijf Velsen. Contant betalen is niet mogelijk. Ook kunt u inloggen op uw huurdersportaal en daar de huur betalen
Hiervoor kunt u contact met ons opnemen door een bericht te sturen via het contactformulier met het verzoek om teruggave. U kunt ons ook bellen op telefoonnummer 0255 566 566.
U kunt de huur bij ons op kantoor alleen met de pin betalen. Ons kantoor is geopend op werkdagen van 08:30-12:30.
Nee, u kunt de huur niet contant betalen.
Het is mogelijk om de huur meerdere maanden vooruit te betalen. Vermeld bij het overmaken duidelijk welke maanden u betaalt.
Als u de huur niet betaalt en daarover geen contact met ons opneemt. Of als u de afgesproken regeling niet nakomt. De extra kosten zijn voor u. Zelfs ontruiming is mogelijk. Wij helpen u liever bij het vinden van een oplossing. Daarom: neem tijdig contact met ons op.
Neem contact met ons op via 0255 566 566.