Bieden jullie een serviceabonnement aan?
Algemeen
Ja, u kunt een serviceabonnement afsluiten via Solide. Bekijk wie verantwoordelijk is voor welke werkzaamheden.
Ja, u kunt een serviceabonnement afsluiten via Solide. Bekijk wie verantwoordelijk is voor welke werkzaamheden.
Het serviceabonnement van Woningbedrijf Velsen ontzorgt u. Veel onderhoudswerkzaamheden waarvoor u zelf verantwoordelijk bent, hoeft u met een serviceabonnement niet meer zelf te doen. Voor per maand bent u verzekerd van vakkundige reparaties voor een groot deel van het huurdersonderhoud. Bekijk welke werkzaamheden voor uw eigen rekening zijn en welke voor de verhuurder.
Via Mijn WBV of via Solide, kunt u doorgeven dat u wilt deelnemen aan het serviceabonnement. U bent dan voor minimaal één jaar lid. Het serviceabonnement gaat direct één maand nadat wij jouw aanmelding hebben ontvangen van kracht. Nieuwe huurders kunnen bij het ondertekenen van het huurcontract een abonnement afsluiten. Dat gaat dan direct in. De abonnementsprijs betaalt u gelijktijdig met de huur.
Nee, u bent niet verplicht een serviceabonnement af te sluiten. Als u een nieuwe huurder bent, dient u dit bij het onderteken van het huurcontract aan te geven.
Voor het onderhoudsabonnement betaalt u 5,32 euro per maand.
Ja, u kunt het serviceabonnement per maand opzeggen, maar wel moet u eerst één jaar lid zijn geweest. U kunt uw deelname aan het serviceabonnement opzeggen via . De opzegtermijn is één maand.
Als u een serviceabonnement hebt afgesloten, voeren wij kleine reparaties uit die de huurder anders zelf had moeten uitvoeren en/of betalen. In de leest u welke reparaties wij uitvoeren.