Servicekosten

Heeft u een vraag over servicekosten? Op deze pagina vindt u de meestgestelde vragen over dit onderwerp. Staat uw vraag er niet tussen? Dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier of 0255 566 566.

Veel gevraagd over Servicekosten

Waar vind ik de servicekosten waar ik voor betaal?

Algemeen

U kunt de servicekosten terugvinden in Mijn WBV bij de contractinformatie.

Heeft u nog geen account? Activeer uw account op Mijn WBV.

U kunt met vragen ook mailen naar info@wbvelsen.nl of bellen naar telefoonnummer 0255 566 566.

Kunnen jullie de servicekosten verhogen?

Algemeen

U kunt hiervoor een verzoek indienen via het contactformulier.

Hoe betaal ik de servicekosten?

Algemeen

U betaalt iedere maand een voorschot voor de servicekosten. Ieder jaar krijgt u een afrekening. In deze rekening staat hoe u de afrekening servicekosten kunt betalen.

Wat valt er precies onder servicekosten?

Algemeen

U kunt de servicekosten terugvinden in Mijn WBV bij de contractinformatie. Daar kunt u bekijken wat er precies onder de servicekosten valt. Heeft u nog geen account? Activeer uw account op Mijn WBV. U kunt met vragen ook mailen naar info@wbvelsen.nl of bellen naar telefoonnummer 0255 566 566.

Krijg ik jaarlijkse een afrekening voor servicekosten?

Algemeen

U krijgt jaarlijks vóór 1 juli de afrekening voor de servicekosten over het afgelopen jaar.

Ik heb een afrekening van mijn servicekosten gekregen, maar ik ben het niet eens met het bedrag. Wat kan ik doen?

Algemeen

Hiervoor kunt u contact met ons opnemen via 0255 566 566 of het contactformulier.

Ik heb een afrekening van mijn servicekosten gekregen en ik moet bijbetalen. Kan ik hiervoor een betalingsregeling afsluiten?

Algemeen

Ja, u kunt een betalingsregeling afsluiten betalingsregeling aanvragen.

Ik heb een afrekening van mijn servicekosten gekregen en ik krijg geld terug. Wanneer krijg ik het geld op mijn rekening?

Algemeen

U ontvangt het geld binnen 30 dagen op uw rekening.