Compliment of klacht

Bent u huurder van woningbedrijf Velsen?

Gerelateerde vragen

Wat is jullie klachtenprocedure?

Algemeen

Een klacht kunt u melden bij ons aan de balie, aan de telefoon, per e-mail, per brief of via het formulier klacht melden. Wij streven ernaar om uw klacht binnen 4 weken inhoudelijk te beantwoorden. Indien u niet tevreden bent met het antwoord of de oplossing, kunt u uw klacht voorleggen aan de Regionale Geschillencommissie of de Huurcommissie.

Meer over dit onderwerp

Ik heb een klacht over een medewerker van jullie organisatie. Waar meld ik dat?

Algemeen

Een klacht over onze dienstverlening kunt u melden via klacht melden.

Meer over dit onderwerp

Ik heb een klacht over een reparatie die niet goed is uitgevoerd. Waar meld ik dat?

Algemeen

Is een reparatie niet goed uitgevoerd? U kunt dit melden bij Woningbedrijf Velsen via het formulier reparatieverzoek indienen.

Meer over dit onderwerp

Ik heb een klacht over groot onderhoud in mijn woning. Waar meld ik dat?

Algemeen

U kunt dit aangeven bij de projectleider of bewonersbegeleider die bij dit project betrokken is.

Meer over dit onderwerp