Van 8 tot en met 12 mei niet mogelijk om online reparatieverzoeken in te dienen
Beste huurders,
Op 12 mei stappen wij over naar een vernieuwde versie van ons planningsysteem Connect-IT, onze software waarmee onze vakmensen uw reparatieverzoeken onderweg direct kunnen inzien en afhandelen. Om deze overgang soepel te laten verlopen, moeten wij tijdelijk een wijziging doorvoeren in ons systeem.
Wat betekent dit voor u?
De mogelijkheid om online via het huurdersportaal een reparatieafspraak te maken is niet beschikbaar van 8 mei tot en met 12 mei. Vanaf 13 mei werkt dit onderdeel weer zoals u van ons gewend bent. U kunt dus wel gebruik maken van onze overige diensten.
In de tussentijd kunt u uw reparatieverzoek op de volgende manieren indienen:
- Stuur een e-mail naar: info@wbvelsen.nl
- Of bel ons via telefoonnummer: 0255 - 566 566
Zodra de overgang is afgerond, kunt u vanaf 13 mei weer eenvoudig via het huurdersportaal uw reparatieverzoeken indienen.
Bedankt voor uw begrip en medewerking!